دانشگاه تخصصی عفاف میزبان برگزاری دوره های آموزشی طلایه داران عفاف در دوران کرونا

دانشگاه تخصصصی عفاف

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر، در تیرماه سال جاری ۳ دوره آموزشی طلایه داران عفاف در سطح مقدماتی به صورت مجازی(آنلاین و آفلاین) برگزار شد و ۲ دوره آموزشی طلایه داران عفاف در سطح مقدماتی در مرداد نیز در حال برگزاری است.

این دوره ها با شرکت بیش از ۳۵۰ نفر از دغدغه مندان و فعالان فرهنگی اعم از دانشجویان، حوزویان و.. از استانهای مشهد، قم، هرمزگان، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، تهران و البرز در قالب یک دوره آموزشی آنلاین و ۶ دوره آموزشی آفلاین در سطح مقدماتی برگزار شده است.

لازم بذکر است در سطح مقدماتی دوره آموزشی طلایه داران عفاف به موضوعاتی چون: آسیب شناسی علل بد حجابی در ایران و راهکارهای ناظر بر آن، حجاب؛ آزادی یا اجبار( بررسی شبهات پیرامون قانون حجاب)، عفاف و حجاب از دیدگاه علوم روان شناسی، فیزیولوژی و روان شناسی، شیوه های مواجهه و مناظره در حوزه ی حجاب، نقش پهلوی در ترویج فرهنگ برهنگی و تحقیر زنان، نحوه ایجاد گروه و کار تیمی در حوزه عفاف و حجاب و… پرداخته می­شود. مدت زمان این دوره، ۱۶ ساعت آموزشی است. درسنامه های سطح مقدماتی دوره آموزشی طلایه داران عفاف عبارتند از:

کتاب کار اصول مواجهه و مناظره در حوزه حجاب
کتاب بی پرده با حجاب
کتاب جواهرانه

پس از به اتمام رسیدن دوره و یک فرصت ده روزه، افراد پس از مطالعه درسنامه ها در آزمون پایان دوره شرکت کرده و پس از کسب حدنصاب قبولی، گواهینامه پایان دوره به صورت الکترونیک برای آنها صادر خواهد شد.

با تدابیر انجام شده توسط واحد آموزش موسسه، امکان حضور دانش آموختگان دوره های مقدماتی در گروه فعالان کشوری عرصه حجاب و ارتباط مستمر با اساتید دوره جهت انتقال تجربیات و انجام فعالیت­های استانی و ملی فراهم شده است. دانش آموختگان در پایان دوره مقدماتی توانایی پاسخ­گویی به شبهات پیرامون حجاب را کسب می­کنند.

لازم به ذکر است دوره های آموزشی طلایه داران عفاف در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و تخصصی طراحی و اجرا می شوند که افراد پس از قبولی در هر سطح می توانند در سطح بعدی شرکت کنند.

گفتنی است دوره آموزشی “طلایه داران عفاف”، که برگزیده ی بهترین دوره آموزشی عفاف و حجاب از نگاه داوران اصلی جشنواره ملی عفاف و حجاب است، یکی از بهترین شیوه های توانمند سازی علاقمندان به فعالیت در حوزه عفاف و حجاب بوده که جهت ارتقاء علمی و تجربی مبلغین و بومی سازی امر تبلیغ در سطح کشور برگزار می شود.

علاوه بر اینکه این دوره ها در دانشگاه تخصصی عفاف که بصورت مجازی راه اندازی شده است، صورت می گیرد؛ این دوره ها با توجه به شرایط به صورت حضوری هم قابل اجرا می باشد.

علاقمندان می­توانند برای شرکت در این دوره­ ها با شماره ۰۹۱۰۹۲۴۹۵۵۲ تماس داشته باشند یا به آدرس اینترنتی www.efafcollege.ir مراجعه کنند.

منبع: روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر

https://www.reihane.ir/p/13524

برچسب:
آموزش عفاف و حجابدانشگاه تخصصی عفافدوره آموزشی حجابطلایه داران عفافواحد آموزش

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
بررسی و اظهارنظر در مورد ۵ عنوان کتاب توسط کارشناسان سامانه کتاب سنج
پست بعدی
هفته حجاب و عفاف؛ هنر تربیت عفیفانه دختران، جایی برای جوانه زدن

۸ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست