‏بدون تعارف از جنس خیبری‏

خانم اسلاملو و آقای وزیری زوجی که ۱۸سال از زندگی خود را وقف ترویج حجاب و عفاف کرده اند

حدود ۲۰ سال تلاش خستگی ناپذیر در ترویج فرهنگ غنی عفاف و حجاب محور گزارش برنامه پرمخاطب بدون تعارف خبر ۲۰:۳۰ بیست و یکم تیر ماه بود

خلاصه این گفتگو به شرح زیر می باشد؛
دغدغه اصلی خانم اسلاملو که باعث ورودش به عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شده، بیان حقیقتی بسیار روشن است که نسل امروز به آن توجهی ندارند ؛درجامعه ای که زنان پوشش اجتماعی مناسبی نداشته باشند و مردان نگاه خود را کننرل نکنند قربانی اصلی این موضوع را چه کسی باید دانست ؟
خانم اسلاملو با بیان اینکه، تغییر و تحول سبک پوشش در ایران نه یک پروسه طبیعی و مشمول گذر زمان بلکه پروژه ی دشمنانی است که برهنگی را به عنوان ارزش به دختر نوجوان ما معرفی کرده اند متذکر شد ما دین اسلام را درست به نسل جوان معرفی نکرده ایم.
ایشان گفتند ؛موافق گشت ارشاد هستم ،چون برای اجرای قانون ضمانت اجرایی و مجری قانون لازم است ولی اینکه مجری قانون چه رفتاری داشته باشد قابل بررسی است.
با اشاره به ضعف های حوزه حجاب تأکید کردنداصلا مسئله حجاب جز اولویت های مسئولین نیست،در جامعه اسلامی صدای واحدی از مسئولین شنیده نمی شود،سیاستمداران ما با مسئله حجاب بازی می کنند.
هرسال در جشنواره فیلم فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی فرش قرمز برای کسانی پهن می کنند که بدترین پوشش را دارند و به عنوان الگو به جامعه معرفی می شود.
برای دختر جوان ما سوال هست که آیا در این کشور برای مسئولین مهم است که من باحجاب باشم؟
خانم اسلاملو در پایان بدون تعارف ترین جمله خود را خطاب به مسئولین چنین گفتند:درحالیکه عفاف و حجاب روی میز دشمن است مسئولین ما ترجیح می دهند زیر میز خود بگذارند!!
سازمان هایی که مکان،بودجه دارند و فلسفه وجودیشان دفاع از ارزش های اسلامی و مسئله حجاب هست؟نه تنها کاری در این زمینه انجام نمی دهند بلکه بعضا سنگ اندازی میکنند

منبع : روابط عمومی موسسه خیبر

https://www.reihane.ir/p/2311

برچسب:
اخبار موسسهبدون تعارفحجاب

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
‏گفتگوی خبر ۲۰:۳۰ با خانم نعیمه اسلاملو‏
پست بعدی
‏برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه در شهرستان دهاقان‏(به مناسب ۲۱ تیر،روز ملی عفاف و حجاب)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست