ایستگاه تبلیغ عفاف و حجاب با یاد «سردار دل‌ها»

در سالروز ننگین کشف حجاب توسط رضا خان و مقارن شدن آن با شهادت سپهبد سلیمانی، ایستگاه تبلیغ عفاف و حجاب و ایستگاه صلواتی در چهارراه طالقانی و فلکه دوم رجایی شهر کرج به مدت دو روز برگزار گردید.

به گزارش مشرق، در سالروز ننگین کشف حجاب توسط رضا خان که در ۱۷ دی ۱۳۱۴ صورت گرفت و مقارن شدن آن با شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایستگاه تبلیغ عفاف و حجاب و ایستگاه صلواتی در چهارراه طالقانی و فلکه دوم رجایی شهر کرج به مدت دو روز برگزار گردید. این غرفه ها با تصاویری از کشف حجاب و دست نوشته سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی با موضوع عفاف و حجاب فضا سازی شد و به همین مناسبت کتاب میراث زخم خورده، بروشور ایرانی الاصل و پیکسل شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم خصوصا بانوان هدیه داده شد. در ایستگاه صلواتی نیز با چایی و خرما از آن ها پذیرایی گردید.

همچنین در یک اقدام جالب و ابتکاری، از عابران پیاده درخواست میشد درصورتی که مایلند به سردار سلیمانی قولی بدهند یا با او عهدی ببندند آنرا از میان متن های پیشنهادی انتخاب یا بصورت دست نوشته آماده کنند سپس بصورت نمادین با قابی از صفحه اینستاگرام حاج قاسم سلیمانی عکس یادگاری می­ گرفتند. اینکار با استقبال اقشار مختلف مردم خصوصا دختران و بانوان جوان و نیز خانواده ها مواجه شد و صدها تصویر زیبا از همدلی مردم و عشق به سردار دلها در قاب دوربین ثبت گردید.

این دو ایستگاه توسط سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری کرج با همکاری موسسه فرهنگی خیبر و حوزه هنری استان البرز برگزار گردید.

منبع: مشرق

https://www.reihane.ir/p/19018

برچسب:
17دیایستگاه تبلیغ عفاف و حجابرضاخانسالروز کشف حجابسردار دلهاسردار سلیمانی

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
‏برگزاری نمایشگاه حریم ریحانه در شهرستان دهاقان‏(به مناسب ۲۱ تیر،روز ملی عفاف و حجاب)
پست بعدی
جادوگران برهنه نقد می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست