بخش دختران و بانوان سی اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛ بخشی متفاوت و خانواده محور

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه، بخش بانوان و دختران در نمایشگاه سی اُم با رویکرد ی جدید و متفاوت از سالهای قبل ظاهر شده است. این بخش دارای محتوائی عمیق و البته جدید و به روز در موضوع “زن” است و با توجه به فضای ماههای اخیر کشور پیرامون مسئله زن و شعار “زن، زندگی، آزادی” تلاش کرده است با رویکردی اقناعی برای بانوان و خصوصاً دختران مقایسه ای میان دو رویکرد الهی (اسلامی) و غیر الهی (مکاتب شرقی و غربی) پیرامون موضوع زن داشته باشد. این مقایسه در ۵ فصل ِ”دختران و زنان در تمدن های کهن غرب، مبارزه زنان برای احقاق حقوق اولیه، دختران و زنان در آموزه های فمنیسم– آزادی های فردی، خانواده، حضور اجتماعی– جایگاه زنان در دوران پهلوی و انقلاب اسلامی، دستاوردهای این دو اندیشه” صورت گرفته است.

در کنار محتوای ارائه شده و در طول مسیر چهار “دیوار آزاد” تعبیه شده است و مخاطبان به سوالات آنها پاسخ خواهند داد. همچنین سه ایستگاه نظر سنجی برخط (آنلاین) نیز از مخاطبان بخش، با موضوع “زن” نظر سنجی می نماید و نتایج آن را به صورت بر خط نمایش می دهد.

میز چالش و گفتگوی بخش با شعار “آگـــاهی رایگان” میزبان سوالات و چالش های بانوان و دختران عزیز کشورمان پیرامون موضوع “زن و حجاب” است و کارشناسان با سابقه و مبرّز و جوان این میز، پاسخگوی حرف ها و سوالاتشان خواهند بود.

استیج بخش نیز به صورت روزانه میزبان گروه های سرود و تواشیح دخترانه است و گروه های مختلف سرود و تواشیح از شهرهای مختلف استان تهران و البرز به اجرا می پردازند.

غرفه های دستیار خانواده از دیگر برنامه های بخش بانوان و دختران است که در آن گروه های مختلف در موضوعات صنایع فرهنگی و سرگرمی، گردشگری سالم، فرزندآوری، ترویج هنرمندانه حجاب، تجربه نگاری مادران، اشتغال خانگی و … به ارائه خدمات و محصولات خود می پردازند.

پیشنهاد می کنیم خانوادگی از بخش دختران و بانوان دیدن کنید و از فضای معنوی و قرآنی سی اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بهره ببرید.

برچسب:
الگوی سومبخش دختران و بانوانزن در دو اندیشهمیخوانمتنمایشگاه قرآن

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
امضای تفاهم نامه میان موسسه فرهنگی‌ خیبر با معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج
پست بعدی
خبرگزاری فارس:چالشی‌ترین موضوع روز جامعه را در بخش دختران نمایشگاه قرآن ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست