نخستین نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب در شهرستان سرخس آغاز بکار کرد‏

نخستین نمایشگاه تخصصی عفاف و حجاب با همت شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد و با نام زهرای مرضیه (س) در شهرستان مرزی سرخس آغاز بکار کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خراسان، دبیر اجرایی این نمایشگاه در این خصوص گفت: کانون فرهنگی تخصصی شهید سید حسین علم الهدی در سال ۱۳۸۵ در مشهد فعالیت خود را در زمینه عفاف و حجاب آغاز کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه خراسان وحید نوا با بیان اینکه تاکنون ۵ نمایشگاه عفاف و حجاب توسط این کانون فرهنگی تخصصی درتهران شهرستان ها و مرکز استان برگزار شده است اظهار داشت: طی برگزاری این نمایشگاه ها در صدد بودیم فرهنگ عفاف و حجاب را در سطح جامعه گسترش و نهادینه سازی کنیم.
مدیر کانون فرهنگی تخصصی شهید سید حسین علم الهدی تصریج کرد: این نمایشگاه در قالب ایستگاه های عفاف از دیدگاه شهدا، عفاف آقایان، آموزش غیرمستقیم حجاب و عفاف و اخلاق ویژه کودکان، مشاوره کارشناسان مسلمان خارجی تازه مسلمان شده، جشن تکلیف ویژه دختران در فضایی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع بر پا شده است.
مدیر دبیرخانه ستاد مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی هدف از برپایی این نمایشگاه را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرد و بیان کرد و بیان داشت: در حالی که فعالیت دشمنان جمهوری اسلامی ایران به صورت جنگ نرم در حال اوج گرفتن است؛ ما باید به همین اندازه با انجام فعالیت های فرهنگی و برپایی نمایشگاه های تخصصی در مقابل همه دشمنان مقابله به مثل کنیم.
گفتنی است این نمایشگاه از اول اردیبهشت ماه جاری از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید عموم در محل نمایشگاه دائمی شهرک گاز شهید مهاجر سرخس پذیرای علاقه مندان است.

https://www.reihane.ir/p/2246

برچسب:
اخبارحجابعفافنمایشگاههمسنگران

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
گفتگوی مشرق با نویسنده کتاب «ما طلبکاریم»؛ دختری که جایگاهش را بشناسد «جلف» نمی‌شود
پست بعدی
شاهین شهر/برپایی نمایشگاه ترگل‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست