چالش های بررسی شده در مجاهدان فاطمی

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر،گروه مجازی مجاهدان فاطمی موسسه که دربرگیرنده دانش آموختگان دوره های آموزشی طلایه داران عفاف می باشد در شهریور ماه سال جاری با یرگزاری چندین چالش و سیر مطالعاتی و پاسخ به شبهات به فعالیت خود ادامه می دهد.

قابل ذکر است که ۴ چالش بررسی شده و  سیر مطالعاتی با موضوع کتاب “طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن” به اتمام رسید.همچنین ۲ جلسه نیز به انتقال تجربیات موفق و ناموفق در حوزه حجاب و عفاف اختصاص داده شد.

موضوعات چالش در پاسخ به شبهاتی چون : “حجاب به شکل امروزی آن در هیچ جای قرآن نیامده است”، “زیر گرفتن دو زن بخاطر بی حجابی نتیجه تفکر باطل اجباری بودن حجاب است. هر جا اجبار باشد ناخودآگاه تفکر تعصب جای اختیار را می گیرد…!”  و  “به جای پرداختن و تمرکز روی حجاب و این یک تیکه پارچه روی سر به وضع اقتصاد و معیشت و گرانی و قطعی برق بپردازدید…” ؛بوده است.

در ادامه فعالیت های مجازی این گروه به تعریف مغلطه برانگیز از حجاب : «نه تو به زور در پی نوشاندن شربت کوثر به من باش و نه من به زور در پی بخشیدن لذت شراب به تو»، پاسخ داده شد.

که پس از یک هفته بحث اعضای گروه پیرو هر چالش کارشناس و مدرس دوره سرکار خانم فرشته ذوالفقاری به نقد و نظر پیرامون پاسخهایی که اعضای گروه و جمع بندی مبحث پرداخت.

منبع: روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر

https://www.reihane.ir/p/15350

برچسب:
چالشحجابسیر مطالعاتیطلایه داران عفافمجاهدان فاطمی

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
عادی شدن در جامعه ای که حدود روابط زنان و مردان کنترل نمی شود
پست بعدی
پوشش و رفتار عفیفانه ی افراد در جامعه زیر بنای استحکام بخش نظام خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست