«بی‌پرده با حجاب» پاسخگوی سؤالات و شبهات عفاف و حجاب

کتاب “بی پرده با حجاب”؛ اولین کتاب تخصصی در حوزه پاسخگویی جامع به سوالات و شبهات عفاف و حجاب از سوی انتشارات تلاوت آرامش منتشر شد.
انتشارات تلاوت آرامش (ناشر تخصصی حوزه زن، حجاب و خانواده)؛ که تا کنون بیش از نیم میلیون نسخه کتاب به چاپ رسانده است. آخرین اثر خود را با نام “بی پرده با حجاب”، نوشته نعیمه اسلاملو و آزاده اکبری در حوزه پاسخگویی به شبهات حجاب وارد بازار نشر کرده است.
این کتاب در حقیقت یک اثر پژوهشی است که حاصل بیش از ۱۷سال، کار میدانی تخصصی مؤسسه فرهنگی-هنری خیبر در برگزاری بیش از ۱۲۰۰۰ کارگاه و دوره آموزشی و حضور در بیش از ۱۴۰۰ دبیرستان دخترانه، دانشگاه، حوزه علمیه و دیگر مرکز آموزشی و فرهنگی و همچنین فعالیت جدّی در فضای مجازی با موضوع حفظ کرامت زن در سایه فرهنگ عفاف و حجاب است.
سؤالات و چالش‌های احصاشده در طول این فعالیت ۱۷ساله، به‌صورت پراکنده در بیش از ۲۰ کتاب قبلی این مؤسسه ارائه شده، اما “بی پرده با حجاب”، اولین کتاب تخصصی در احصا و پاسخ‌گویی جامع به سؤالات و شبهات عفاف و حجاب است. همچنین در بررسی کتاب‌های موجود که به مسئله شبهات حجاب پرداخته‌اند، نمونه مشابه این اثر پژوهشی ازنظر تعداد شبهات بررسی شده، به‌روز و مورد نیاز مخاطب‌بودن آنها و هم به لحاظ توجه به جامعیت، دقت و ایجاز در پاسخ‌گویی، یافت نشد.
از جمله ویژگی‌های این کتاب، پاسخگویی به بیش از ۷۰ شبهه ناظر به مسئله عفاف و حجاب است که هم از زاویه برون دینی هم از زاویه درون دینی و بصورت کوتاه،‌ جامع و دقیق است.
در این کتاب سعی شده است بدون اینکه اعتقاد به چیزی، به ذهن خواننده تحمیل شود، با طرح سوال‌های مبنایی،‌ خواننده را به تقکر و تحلیل وادار کند؛ به همین دلیل در قسمت پاسخ‌ها تا حدامکان،‌ از جمله‌های سوالی استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این کتاب فصل بندی آن است که بر اساس نوع جهان‌بینی و میزان اعتقاد به اسلام در مخاطب که بسیاری از سوالاتش ریشه در پرسش اصلی‌تر و مبنایی‌تر دارد و در واقع تکرار چند مفهوم اصلی صورت گرفته است.
با توجه به اینکه ریشه‌دارترین و پایدارترین رفتارهای انسان‌ها نشئت‌گرفته از باورهای آنان است؛ به همین علت رفع سؤالات و شبهات ذهنی مخاطب و کمک به او درراستای ساخت باورهای صحیح یا بازسازی و غنی‌سازی باورهای موجود، نقشی مهم و مبنایی در اصلاح و تغییر رفتار افراد دارد، این کتاب به مبلّغین، طلاب،‌ فعالین فرهنگی، مدیران،‌ معلمان، اساتید دانشگاه‌ها و تمام کسانی که کار فرهنگی در حوزه حجاب را دارند توصیه می‌گردد.
این کتاب در ۸ فصل، ۱۱۴ صفحه به قیمت ۳۰ هزار تومان وارد بازار نشر شده است.
علاقمندان جهت تهیه کتاب به اینجا کلیک کنید و یا با شماره‌های ۰۹۱۹۰۳۳۰۱۵۹ و ۰۲۶۳۲۷۱۲۵۶۴ تماس حاصل نمایند.

منبع: انتشارات تلاوت آرامش

http://www.reihane.ir/p/13575

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از موسسه خیبر
پست بعدی
کار فرهنگی در ایام کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست