واکاوی و تبیین سیاست های غربی علیه حجاب در برنامه ” چراغ “

هفتمین و هشتمین قسمت فصل سوم برنامه چراغ، یکشنبه و سه شنبه این هفته ( ۳و ۵ مردادماه) ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه “چراغ “این هفته میزبان دکتر «مریم نقاشان» وکیل دادگستری ، بانوی نخبه  و فعال حقوقی  و  «فاطمه منتظری» پژوهشگر، محقق و مترجم تعداد زیادی از مقالات و کتب علمی اسلامی از زبان آلمانی به فارسی، مشاور و مبلغ خانواده، دکترای تکنولوژی آموزش خانواده خواهد بود.

مهمانان این برنامه به واکاوی و تبیین موضوع «علت مبارزه سیاست های غربی علیه حجاب با وجود شعار آزادی» می پردازند و زوایای مختلف آن را برای مخاطبان بیان می کند.
فصل سوم برنامه که هر هفته یکی از چالشهای  مسائل مرتبط با عفاف و حجاب را مورد بررسی قرار می دهد. چالش این هفته را با حضور کارشناسان برنامه، طی دو قسمت به بررسی علل مبارزه باحجاب در جهان خواهند پرداخت.

برنامه تلویزیونی “چراغ” کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج به تهیه کنندگی مصطفی هیودی و اجرای المیرا سماواتی و با سردبیری محمد حسن زمان وزیری تولید شده است و نعیمه اسلاملو نویسندگی این برنامه را بر عهده دارد.
این برنامه در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای، یکشنبه و سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش  و تکرار آن دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۰:۱۵ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری رسمی حوزه

http://www.reihane.ir/p/5401

برچسب:
حجابخبرگزاری حوزهشبکه پنجم سیماواکاوی

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
از شبکه ۵ سیما پخش می‌شود؛ فصل سوم برنامه«چراغ»
پست بعدی
مجاهدان فاطمی، قرارگاهی مجازی برای تداوم آموزش دانش آموختگان دانشگاه تخصصی عفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست