گفتگوی ویژه خبری با حضور خانم اسلاملو؛پژوهشگر و کارشناس حوزه حجاب‏

با بررسی ابعاد اجرای طرح های عفاف و حجاب

خانم نعیمه اسلاملو پژوهشگر و کارشناس حوزه حجاب اسلامی ۶ تیر ماه با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما،به بررسی ابعاد اجرای طرح های عفاف و حجاب پرداختند.
این گفتگو که خلاصه آن به شرح زیر می باشد،بازتاب های زیادی در شبکه های اجتماعی بخصوص در اینستاگرام داشته و به علت چالشی بودن صحبت های این کارشناس ،مخالفین حجاب و عفاف و مسیح علی نژاد پست هایی را در صفحه ی اینستاگرام خودشان به صحبت های این کارشناس اختصاص دادند.

نعیمه اسلاملو پژوهشگر حوزه حجاب با اشاره به اینکه وضعیت عفاف و حجاب خوب نیست گفت: جوانان ما آیا با آسیب‌ها و بی بند و باری‌های بی‌حجابی آشنا هستند متأسفانه معرفی کارکرد‌های حجاب به شدت مورد غفلت قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مرزبندی‌های گذشته که به شکل دو قطبی بین با حجاب‌ها و بی حجاب‌ها بود الان به شکل دیگری ظهور پیدا کرده است.

اسلاملو پژوهشگر حوزه حجاب اسلامی با بیان اینکه واکنش جامعه نسبت به حجاب از جنس نخواستن نیست بلکه از جنس ندانستن و نتوانستن است، گفت در رسانه ملی مهمترین پیام فیلم‌های ماه مبارک رمضان دوست داشتن است و بازنمایی مقوله عشق اینگونه منعکس می‌شود. باید صدای واحد از حاکمیت وجود داشته باشد و نهاد‌های مردمی هم کمک می‌کنند.

وی با اشاره به واقعه گوهرشاد تصریح کرد: در این واقعه خون نزدیک به ۲ هزار نفر بخاطر واکنش به بی‌حجابی ریخته شد؛ خون آن‌ها متعلق به کل ایران است و واکنش مردم به نسبت به اسنپ نشان داد که مجموعه‌های مردمی به شدت آمادگی دارند تا برای حمایت از حجاب گام بردارند ما باید بستری را برای جامعه عفیفانه فراهم کنیم.

اسلاملو در پایان با بیان اینکه تفاوت کار ما با جبهه دشمن این است که آن‌ها روی نیاز‌های شهوانی کار می‌کنند و ما روی کار‌های عمیق فرهنگی کار می‌کنیم، گفت: زنان باید بدانند اولین و آخرین قربانی آزادی جنسی این زنان هستند.

وی در پایان گفت: آن‌ها روی شهوت و غریزه کار می‌کنند که متاسفانه ما در مدیریت غرایز جنسی دچار افراط و تفریط شده‌ایم. نهاد‌های دولتی ما باید بدانند مجموعه‌های مردمی در این زمینه بسیار خوب نتیجه گرفتند و کارنامه آن‌ها بسیار قابل دفاع است به خاطر اینکه روی فطرت انسان‌ها با زبان خود مردم تمرکز کرده‌اند. در نهایت باید گفت اگر مباحث اخلاق به خطر بیفتد، مردم ما دوباره انقلاب می‌کنند.

http://www.reihane.ir/p/2336

برچسب:
اخبار موسسهپژوهشگرحجابطرح عفاف و حجابگفتگوی ویژه

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
پویش مردمی صدای گوهرشاد‏
پست بعدی
‏گفتگوی خبر ۲۰:۳۰ با خانم نعیمه اسلاملو‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست