‏گفتگوی خبر ۲۰:۳۰ با خانم نعیمه اسلاملو‏

سلب امنیت و آرامش روانی خانواده ها حق انتخاب نیست

گفتگوی بخش صریح درباره فرهنگ ،خبر ۲۰:۳۰ با خانم نعیمه اسلاملو پژوهشگر و کارشناس حوزه حجاب ؛درباره تلاش دشمنان برای حذف حجاب و حیا

خانم اسلاملو  در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه؛ بیشتر از اینکه حکومت اسلامی به دنبال تبلیغ فرهنگ حجاب و عفاف باشد ،دشمنان اسلام برای حیازدایی و حذف حجاب از جامعه ایران سرمایه گذاری و هرینه می کنند.
وی افزودند؛ جامعه حریم خصوصی نیست و لباس پوشیدن در خیابان و جامعه یک مسئله شخصی نمی باشد،سلب امنیت و آرامش روانی خانواده ها حق انتخاب نیست .
دشمنان با پررنگ کردن یک دروغ بزرگ که زنان ایران حق انتخاب و آزادی ندارند، در جهت همراه کردن زنان ایران با این نقشه مغمومانه خودشان هستند،زنان ما باید بدانند که پوشش غیرعفیفانه حال جامعه را بد می کند و اولین قربانی این آزادی جنسی هم خود زنان هستند.
پژوهشگر حجاب تصریح کردند در جامعه ایران حجاب شرعی اجباری نیست،آن چیزی که در ایران به مانند سایر کشورها وجود دارد، پوشش اجتماعی هست،قانون پوشش اجتماعی هم براساس ایدئولوژی حاکم بر کشور وضع شده است.
وی همچنین تاکید کردند؛در ایران متاسفانه از اندیشه ورزان تا علما و مسئولین فرهنگی یک صدای واحدی برای موضوع حجاب و عفاف وجود ندارد.

 

منبع : روابط عمومی موسسه خیبر

http://www.reihane.ir/p/2331

برچسب:
20:30اخبار موسسهایدئولوژیحجاب

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
گفتگوی ویژه خبری با حضور خانم اسلاملو؛پژوهشگر و کارشناس حوزه حجاب‏
پست بعدی
‏بدون تعارف از جنس خیبری‏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست