فراخوان دوره آموزشی طلایه داران عفاف اعلام شد

مدیر مسئول موسسه فرهنگی خیبر البرز ضمن اعلام فراخوان دوره آموزشی طلایه داران عفاف با عنوان «رویداد مجاهدان زینبی۴»، ویژه طلاب، دانشجویان و فعالان فرهنگی از مهلت ثبت نام تا بیستم مهرماه خبر داد.

نعیمه اسلاملو مدیر مسئول موسسه فرهنگی خیبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در البرز اظهار کرد: آموزش دانش و مهارتهای لازم برای مواجهه عالمانه و هنرمندانه در موضوع عفاف و حجاب امری ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند «بهترین راه تأمین حجاب هم همین است که با منطق برخورد شود،» تبیین اساس کار ما قرار گرفته است. از این رو بعد از اتمام شرایط کرونایی کشور در حال برگزاری دوره های آموزشی عفاف و حجاب هستیم.

اسلاملو ادامه داد: دانشگاه تخصصی عفاف ویژه بانوان دغدغه‌مند استان البرز، دوره های آموزشی را با محوریت پاسخ به شبهات عفاف و حجاب و شیوه های مواجه و مناظره، شیوه های تبلیغ، جذب و ارتباط موثر و ایده های فعالیت فرهنگی خوب و موثر برای حجاب برگزار می‌کند.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی خیبر به تجربه برگزاری دوره های آموزشی این موسسه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۱۴۰ دوره آموزشی در همه استانهای کشور برگزار شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر دوره آموزشی طلایه داران عفاف در حال برگزاری است و فراخوان ثبت نام دوره آموزشی جدید رویداد مجاهدان زینبی۴، به دلیل استقبال بسیار خوب بانوان دغدغه مند استان البرز، تا بیستم مهرماه اعلام شده است.

اسلاملو افزود: این دوره ویژه طلاب، دانشجویان، بسیجیان و فعالان فرهنگی خواهر استان البرز بوده و علاقه مندان برای ثبت نام در دوره لینک پرسشنامه را از طریق ورود به کانال جواهرانه(زیر نظر دانشگاه تخصصی عفاف، پاسخگوی دغدغه های به روز جوانان) در پیام رسان ایتا تکمیل نموده و دوره طبق جدول زمانی از ۲۳ تا ۲۶مهرماه از ساعت ۸تا۱۲ به آدرس؛ کرج، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، سالن سیروس صابر، برگزار می شود.

شایان ذکر است، این دوره ها با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی البرز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، امور بانوان و خانواده استانداری البرز و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این استان برگزار می شود.

آدرس کانال جواهرانه:

https://eitaa.com/joinchat/۱۱۳۰۱۰۲۷۸۷C۶۶c۴۵۰۲۱۶۷

لینک پرسشنامه:

https://survey.porsline.ir/s/lqLuVUQf

منبع: خبرگزاری حوزه

https://www.reihane.ir/p/20544

برچسب:
جهاد تبیینحجابدانشگاه تخصصی عفافطلایه داران عفافعفافمجاهدان زینبی

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
دومین اردوی آموزشی رویداد هدات برگزار شد
پست بعدی
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست