اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی خیبر اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، سه‌شنبه ۲۷ دی همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر، با حضور ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای دکتر رئیسی و با محوریت “خیزش بانوان برای جهانی سرشار از معنویت و عدالت” برگزار شد.
در این کنگره، از بانوان تأثیرگذار در عرصه‌های فردی، اجتماعی و بین‌المللی تقدیر شد. از هر استان قریب به ۱۰ بانوی فعال و اثرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، تربیتی، هنری و ورزشی شناسایی و رزومه فعالیت آن‌ها به معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ارسال شد و از میان آن‌ها در نهایت، یک بانوی اثرگذار از هر استان برای معرفی، تقدیر و اهدای تندیس انتخاب شده است .
خانم نعیمه اسلاملو نیز بعنوان پژوهشگر، نویسنده و مدرس برتر جهاد تبیین در حوزه زنان و عفاف و حجاب انتخاب شده و بعنوان بانوی تاثیرگذار مورد تقدیر قرار گرفت.
اسلاملو مادر ۲ فرزند و دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی است و مدیرمسئول و معاونت تعالی فرهنگی موسسه فرهنگی خیبر با بیش از ۲۰ سال سابقه کار فرهنگی و مولف دهها کتاب در حوزه زنان و عفاف و حجاب و مدرس صدها دوره آموزشی و کارگاه تخصصی در حوزه عفاف و حجاب را در کارنامه خود دارد.

https://www.reihane.ir/p/21029

برچسب:
اولین کنگره ملی بانوان تاثیرگذاربانوان تاثیرگذارنعیمه اسلاملو

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
فراخوان دوره آموزشی طلایه داران عفاف اعلام شد
پست بعدی
امضای تفاهم نامه میان موسسه فرهنگی‌ خیبر با معاونت فرهنگی هنری سازمان بسیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست