فصل سوم برنامه«چراغ»؛ نسبت میان عدم توجه به حجاب و دین‌گریزی

نهمین و دهمین قسمت فصل سوم برنامه «چراغ» به ترتیب یکشنبه ۱۰ و سه شنبه ۱۲ مردادماه بروی آنتن شبکه ۵ سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین و دهمین قسمت فصل سوم برنامه «چراغ» یکشنبه ۱۰ و سه شنبه ۱۲ مردادماه بروی آنتن ۵ سیما می‌رود. طبق روال فصل سوم برنامه، که هر هفته یکی از چالشها و مسائل جدی شبکه مسائل عفاف و حجاب مورد بررسی قرار می‌گیرد، این هفته نیز برنامه چراغ چالش جدیدی را مورد بررسی قرار داده است؛ چه نسبتی میان عدم توجه به عفاف و حجاب و دین گریزی وجود دارد؟

فصل سوم برنامه«چراغ»؛ نسبت میان عدم توجه به حجاب و دین‌گریزی

چالش این هفته با حضور میهمانان ارجمند سرکار «خانم فرزانه» کارشناس فرهنگی و فارغ التحصیل رشته علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تهران، مدیرکانون فرهنگی غدیر کرج و از مدیران مجموعه‌های مردمی که فعالیت‌های فرهنگی و جهادی زیادی را بخصوص برای بانوان جوان انجام می‌دهند، و سرکار «خانم جعفری فرد» بانوی نخبه ای که در رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجوی ممتاز و از استعدادهای درخشان کشورمان هستند و از فعالان و دغدغه مندان حوزه حجاب و سبک زندگی عفیفانه هستند، مورد بررسی قرار گرفته است.

فصل سوم برنامه«چراغ»؛ نسبت میان عدم توجه به حجاب و دین‌گریزی

برنامه این هفته فصل سوم چراغ، طی دو قسمت به بررسی «نسبت میان عدم توجه به عفاف و حجاب و دین گریزی» می‌پردازد و یکشنبه و سه شنبه هفته جاری حوالی ساعت ۹ شب از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

یادآور می‌شود علاقمندان می‌توانند برای شرکت در نظرسنجی برنامه، نظرات و پاسخ خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۵۴۷ ارسال نمایند.

برچسب:
برنامه تلویزیونی چراغحجاب و عفافدین اسلام

اشتراک گذاری: 

پست پیشین
کتاب حجابگرافی به مرحله ی نهایی رسید
پست بعدی
کم کاری برخی مسئولین عامل دین گریزی برخی جوانان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Enter Captcha Here : *

Reload Image

فهرست